Fest och skåne på besök !!

Söndag den 8:e augusti. Varför i hela världen finns denna dag ???? Antingen är ångesten för en ny arbetsvecka total eller så är man bakfull.... rätt onödigt !!! Men skit i det.... Kvällen igår blev jättetrevlig i alla fall, jag var rätt lugn måste jag säga. Antagligen sliten från i fredags, men ja, skoj hade vi ändå. Jag och Marie satt ensam här hemma fram till klockan 22, då skånepågarna (äntligen) kom förbi. (en kille jag träffade i Bulgarien för massa år sedan och några utav hans vänner). Då blev det fart på oss alla vill jag lova, volymen höjdes och sorlet av allt prat var ett faktum. Kvällen hade kunnat sluta i tystnad, vi hade nämligen strömavbrott i cirka 3 timmar, och absolut ingenting fungerade. Datorn visst, men volymen är ju under all kritik. Högtalare måste finnas, och dom funkar ju inte utan ström. Men tack och lov så kom strömmen tillbaka lagomt till att grabbarna anlände. Tur !!!! Vid 01-tiden begav vi oss in till Söder, närmare bestämt till Studio 54. Där blev det dans och lite vin.... Kvällen blev inte så lång faktiskt, vi tröttnade rätt snabbt och åkte hem. Men innan dess träffade jag Jerry från Lillsved också, ett kärt återseende. Shit vad roligt !!!!


Vi vaknade klockan 12 idag, SHIT tänkte jag och slängde mig ur sängen. ÅNGEST !!!!!!!! Sedan blev det frukost och städning, så nu är det så fint så. Marie har gett sig av också :(. Det blev långa och många kramar, för nu ses vi inte på mer än ett halvår.........


Jäklar vilket åskväder det var igår också, det var länge sedan jag såg något sådant sjukt. Hela Stockholm lystes upp utav blixtrarna. Usch, jag som är lite rädd för sådant där.


Ska se om jag kan fixa upp lite bilder också, det är ni ju värda att få :)


/ M A R I





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0