Förjäkla härligt alltså !!!

Vad säger man, fågelkvitter, inte ett moln på långa vägar, 12 plusgrader, massa sol, en dag utomhus, varma känslor i kroppen, blommor som blommar..osv...Jag skulle säga, äntligen är VÅREN här !!! Och nu är det på riktigt.... Vet ni vilken underbar dag jag har haft, den har varit helt enastående  :). Helt otroligt !!! Började 08 i morse, vaknade av att solen strålade in genom köksfönstret och så har det fortsatt. Solen har strålat på oss hela dagen. Mari är lycklig helt enkelt :). Förmiddagen gick åt till att sitta inne och pyssla och leka med barnen, i och för sig har dom skött sig själva en hel del. Så vi personal har kunnat slappna av lite, alltid skönt. Eftermiddagen spenderade vi utomhus, gick in en snabbis innan jag begav mig hemåt. Men det har varit så förbannat härligt, inte ens jackan har varit på. Sköööönt !!! Kan säga att det hettar på kinderna också, kanske att det är lite färg på gång :). Äntligen !!! När jag åkte hemöver blev det ett stopp i Liljeholmen också, en ny mascara och ett vårigt nagellack behövdes. Äntligen har jag hittat ett mintgrönt lack. Detta kan inte blir bättre!!

Unnade mig ett välförtjänt hemmaspa när jag kom hem också, också det förbannat skönt. Känner mig som en ny människa :). Våren är bra härlig !! Nu ska jag torka håret och sedan slänga mig i soffan för lite tv-tittande, tror jag ska unna mig lite lack på naglarna också. Det hör våren till :). Haha, det blev ett evigt tjat om våren i detta inlägg men ni håller säkert med mig, denna årstid är underbar...Eller hur ?!.



Sommaren 2009.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0