Torsdag !!

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, skäms på dig Mari !!! Men det har varit full fart dom senaste dagarna, och jag har varit tröttare än tröttast på kvällarna. Det har varit en sjuk omställning att helt plötsligt behöva kliva upp 2 timmar innan jag börjar jobba, men det är kanske jag som varit sjukt bortskämd innan, jag menar det tog ju bara 2 minuter att promenera till mitt förra jobb. Men det var inte det jag skulle uppdatera er om, jag antar att ni inte är så intreserad av när jag kliver upp på mornarna...


Jag har i alla fall avverkat tre dagar på mitt nya jobb, och jag måste säga att jag tycker det har gått briljant. Det är lite mycket från början och så, alla namn jag måste lära mig, alla lokaler osv.... Men jag har näästan kolla på allt redan. Och ja, jag trivs faktiskt riktigt bra !!! Idag och i morgon är jag ledig, vilket jag tycker är skönt. Det kan vara bra att smälta allt som varit i veckan och ladda tills nästa vecka, då allt kör igång på riktigt. (nu är det ju höstlov, så det har varit lite si och så med verksamheten.) Men nästa vecka kör vi igång :). Annars har det inte hänt så mycket, jag har som sagt varit aptrött på kvällarna. Idag får vi se vad som händer, sitter just nu hemma hos Jens men ska strax göra mig iordning och åka och hämta lite packning. Det blir Sundsvall över helgen, så kläderna jag har här måste bytas ut. Jag återkommer senare, måste göra ett ryck nu...


Kommentarer
Postat av: johanna

är jens din kille?

2009-10-29 @ 10:29:47
Postat av: Caroline

Vad mysigt med pojkvän :) Jag vill ha kort ;P

2009-10-29 @ 14:08:51
URL: http://carris007.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0