På besök i Norrland !

Sådär ja, då var man i norrländska skogarna igen. På något skumt sätt fylls man av massa lugn när man kommer hit, men jag är ändå överlycklig att äntligt ha fått flyttat. Just nu sitter jag och dricker kaffe, hela min kropp har skrikit efter kaffe idag, så jag mer eller mindre kastade mig över kaffebryggaren när jag kom hem. Så ja, nu är jag en människa igen. Usch att man ska vara beroende av något sådant där..men men... !!! Kvällens planer är att se på Idol och umgås med föräldrarna och sedan i säng för att ladda inför morgondagens äventyr. Det blir lunch med hela familjen, ett besök på systemet och Birsta City och sedan ladda och göra mig iordning för en kväll med några av mina fd. kollegor. Det kommer bli en grym lördag, och jag lovar er massa bilder. Så håll utkik på söndag :). Nu ska jag köra igång en tvättmaskin, ha en bra kväll allihop../ M





haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0