Fyra saker !!!

Bättre sent än aldrig Cicci :)



Fyra tv-program jag brukar se: 
Lyxfällan, CSI, Idol, Äntligen Hemma.
Fyra saker jag gjorde igår:  Gick upp vid 05:30, jobbade till 16.00, storhandlade, lagade mat.
Fyra saker jag längtar till: 28:e November, 21:a December, 24:e December, sommaren.
Fyra saker som står på min önskelista: Ett långt och lyckligt liv, att mina nära och kära får detsamma, utlandsresa, en nya klocka :)
Fyra saker jag avskyr: Lögner, orättvisa, misshandel i alla dess slag, hat.
Fyra saker jag tycker om att göra: Vara med kärleken, umgås med mina nära och kära, busa med mina småtroll(syskonbarnen), vara ute i naturen.
Fyra saker jag åt i går: Yoghurt, biff och potatis, smothie, tacos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0