Ordkiss.

Eftersom jag aldrig tidigare sagt det. Det snöar, fortfarande !!! Och jag börjar bli riktigt förbannad. Hur gör man ?! Går det att trycka upp vädergudarna mot väggen och förklara att jag inte vill ha någon mer snö ???

Förpackningen är upptinad. Alltså, jag är duschad. (frös nästan arlset av mig innan)  Och jävlar vad skönt det är att duscha,  speciellt efter en dag blandat med massa äckliga baciller och massa snöbollar innanför jackan.  Förresten, tänk vad jag är lyckligt lottad !! Jag kan ta en dusch vaaarje dag, tänk er, alla har inte möjlighet till det. Så hädanefter ska ni uppskatta er dusch lite mer.



Nej jag är inte sponsrad av, Body Shop. Okej, man skulle nog kunna tro det. Men det är så enkelt som att jag ÄLSKAR deras produkter,  jag kan helt enkelt inte få nog utav dem.  Sa jag att jag uppskattar mina duschningar ?!

Pengar, så var det ja. Och ja, det är bra att ha. Speciellt om man vill shoppa loss i Body Shops butiker. Det var egentligen inte det jag ville ta upp, utan jag ville säga. Fan vad skönt det är att ha ett jobb, slita häcken av sig på dagarna, och ja. Helt enkelt för att glädja sig åt den summa pengar som varje månad dyker upp på kontot. Roligast av allt är ju att ha pengar kvar när månaden är slut.  Märkte ni att jag INTE sa något om shopping ?!

Var det någon som sa utlandet ?! Jo, mamma nämde det. Och nej, jag var inte sen att haka med i samtalsämnet. En utlandsresa med la familia till hösten planeras (till Cypern). Och den ska bokas snarast möjligast. Men, jag känner mina systrar. OM dom ska med, så lär vi inte boka förrän en månad innan avgång. Typiskt dem.  I alla fall, det jag ville säga eller rättare sagt, fråga. Är det någon som är sugen att hänga med ?! Jag är öppen för förslag, och jag SKA utomlands i år vare sig ni vill hänga med eller inte. Förresten, jag kanske ska till Las Vegas också :P. Coolt.

Barbie är för töntigt, en bok är för äldre barn. Ja, vad sjutton köper man åt en som fyller 9 år ?!. Jag som dagligen tar hand om barn, och som booorde ha någon koll har istället nada fantasi, för att just komma på vad jag ska köpa. Måste inhandla en present, innan fredagen. Så, HJÄLP !!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu har jag babblat om ingenting alltför länge, så om ni nu har läst allt får jag be om ursäkt. Jag vet inte vad som flög i mig. ha ha.






Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Ja jag håller verkligen med!! Det var tider då man såg det :)

2009-03-10 @ 21:11:23
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Emma

SV; Jadu. ingen aning faktiskt! :) Någon kanske har tipsat om min blogg. Man kan göra det nämligen.

2009-03-10 @ 21:27:40
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-10 @ 21:53:08
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Gustav

nice blogg DU, kolla IN min nya fotoblogg varje dag, som snart tar sig in på topplistan,

www.gustavzetterlund.webblogg.se

- kreativ, aktiv och nyskapande

2009-03-10 @ 23:03:46
URL: http://gustavzetterlund.webblogg.se/
Postat av: cicci

haha shit va massa blogreklam du får på dina kommentarer märy....



hur som helst så är jag med dig om du hittar vädergudarna. trycker gärna upp de mot väggen o säger de ett o annat. här snöar det också konstant. det har inte varit ett enda brejk här idag. nu ska jag leta efter knappen STOPP, eller iaf PAUS.

2009-03-10 @ 23:35:51
URL: http://lookatmy.blogg.se/
Postat av: Mari

Cicci: Ja bloggreklamen haglar in, men är inte ett dugg intresserad. Jag säger som jag säger till barnen, om NI tjatar så lyssnar jag inte alls !!! ha ha...



Jag fick vädergudarna att skärpa sig, idag i alla fall. För idag har det inte snöat alls. Vilket är riktigt skönt !!!!!!!

2009-03-11 @ 17:26:23
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0