Jag skrek rakt ut !!!!!

JÄVLAR vad jag blev rädd för en liten stund sedan !!!!!!!! Pappa skulle fylla på gas i en tändare,  och råkade väl spilla ut lite gas på diskbänken. För när han skulle testa tändaren, genom att tända den flammade det upp massa lågor över hela diskbänken. Det var bara tur att ingenting tog eld.  Shit, jag höll på att skita på mig. Jag skrek rakt ut, och skraj för eld som jag är började jag nästan gråta. Jag blev så förbannat rädd !!!!!  

Nu ska jag slita mig från datorn och gå och lägga mig. Ha en bra dag i morgon !!!

Måndag-
Jobb, 09-16. Långpromenad plus Hockeykväll med/hos syster.
Tisdag - Jobb, 09-16. Inga andra planer.
Onsdag - Jobb, 07-13 plus 13-16:30 på den andra förskolan.
Torsdag - Jobb, 07-14. Inga andra planer.
Fredag - Jobb, 07.30-14. Inga planer.



Kommentarer
Postat av: cicci

oj jävlar vad läskigt. förstår att du skrek rakt ut.. tur att inget annat tog eld.

puss

2009-03-08 @ 23:49:50
URL: http://lookatmy.blogg.se/
Postat av: [S A O S . B L O G G . S E]

*[svar:] Jasså? :O bara sådär? aja, tur att smaken är som baken, tänk vad tråkigt det skulle va annars! ;)

2009-03-09 @ 00:30:20
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: christine

Herregud, förstår att du blev rädd :O Hoppas allt är bra! Måste ses snart. Puss och kram

2009-03-09 @ 08:49:40
Postat av: Caroline

Fint kort på dig mée sötis!! :D Vilken underbar helg du verkar ha haft. Jag vill oxå ha plankstek och bada tunna. Måste skaffa mig en karl som kan skämma bort mig lite =) hihihi. Miss u! :D

2009-03-09 @ 09:16:49
URL: http://carris007.blogg.se/
Postat av: Mari

Mm, höll som sagt på att skita på mig !! Ha ha, men som ni säger, det var tur att ingenting tog eld.



Christine: Allt är bara bra med mig, och ja, vi måste ses snart :).



Caroline: Tack vännen !!! :)

2009-03-09 @ 16:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0