Då var det måndag igen då !!!!

Första dagen på veckan är avklarad, och jag känner mig riktigt nöjd efter 7 timmar på jobbet. Kom nyss hem, men ska snart kila iväg igen. Som sagt,  långpromenad och hockeykväll med/hos syster väntar.  Känner mig inte alls sugen egentligen, jag skulle bara vilja sitta i soffan här hemma, eller göra saker och ting som man varken orkar eller hinner med på veckordagarna. Men jag hade tydligen bestämt med Jennie redan förra veckan, (vilket jag inte kommer ihåg), så det är bara att gasa iväg och göra som jag lovat :). (ganska trevligt att umgås med syster och kolla på hockey också). Hur mår ni idag då?! 

När jag påbörjade detta inlägg slog det mig att det var länge sedan jag bloggade om något riktigt relevant,  för dem senaste inläggen har bara typ handlat om mitt jobb eller annat jag pysslar med på dagarna. Och hur roligt är det att läsa om något sådant egentligen, kanske till en viss del, men det blir lätt uttjatat. Så NI får gärna tipsa mig om något jag ska blogga om, det kanske är något speciellt ni vill veta, eller ja, tipsa mig om VAD som hellst. Hjälp mig gärna, för jag börjar få en riktig bloggtorka!!!!!!!!!!!!  

Hörs senare ikväll, för nu åker jag till syster !!!!!
So long....


Kommentarer
Postat av: [S A O S . B L O G G . S E]

svar: Jatack jag har haft en kanondag! Själv?

(^^,)

2009-03-09 @ 21:25:07
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0