Lista!!

Finns det inget bättre att sysselsätta sig med, så kan man alltid göra en lista =).


Hur gammal är du om fem år ? 28 år..
Vem var den sista du träffade ? Två barn på jobbet, samt deras föräldrar.
Hur lång är du ? 173
Vilken var den senaste fim du sett ? Dirty Dancing 2
Vem ringde du senaste ? Min äldsta syster Madelene, men jag fick inget svar.
Hur löd ditt senaste sms, och till vem ? "Hej damen. Lust att hänga med ut på lördag ? Puss sms:et var till Marie.
Vad är dagens planer ? Eftersom dagen snart är slut så har jag inte så mycket mer inplanerat, ska duscha och sedan slappa...
Föredrar du att ringa eller att skicka sms ? Det beror på vem det är, det går snabbare och är mycket effektivare att ringa.
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda ? Gifta
När såg du senaste din mamma ? Igår eftermiddag
Vilken ögonfärg har du ? Mörkgröna
När vaknade du idag ? 01.30, av helikoptern. Men jag klev upp vid 06.30.
Har du någon gång hittat en katt ? Hm, nja.. Det är inget jag kan minnas i alla fall.
Vilken är din favoritplats ? Grekland om vi ska prata utlandet, men annars är det nog stugan.
Vilken plats föredrar du minst ? Brukar inte besöka platser jag inte gillar, men tredje plats är aldrig skoj :P
Var tror du att du befinner dig om tio år ? Förhoppningsvis bor jag i en fin villa med min blivande familj.. Tar annars dagen som den kommer.. - Den som lever får se =)
Vad skrämde sig som barn ? Mörker och bränder, så är det fortfarande.
Vem fick dig att skratta senast ? En unga på jobbet.
Är du för ung för att äga vinylskivor ? Jag äger inga, så ja jag antar det ???
Har du stationär eller bärbar dator ? Bärbar
Sover du med eller utan kläder ? I hotpants.
Hur många kuddar har du i sängen ? Fyra stycken..
Hur många landskap har du bott i ? 2 eller 3, i vilket landskap ligger Värmdö??
Har du någon gång spytt på fyllan ? Japp det har jag..
Föredrar du skor, strumpor eller barfota ? Skor, ibland med strumpor i. Men det blir barfota i skorna på sommrarna..
Är du social ? Ja det är jag. Mycket !!!¨
Vilken är din favoritglass ? Ben&Jerry´s eller spirello
Vad skulle du göra om du vann en miljon ? Betala av csn-lånet, bjuda familjen på en resa och självklart spara en del.
Tycker du om kinamat ? Om jag gör !!!!!! ( nu blev jag sugen )
Tycker du om kaffe ? Jajjamensan !! Dricker ett par koppar om dagen.
Vad dricker du till frukost ? Ett glas vatten eller ett glas juice
Sover du på någon särskild sida ? På vänster sida för det mesta, men på ryggen funkar lika bra.
Kan du spela poker ? Kan jag säkert, men jag är nada intresserad.
Tycker du om att mysa ? Vem gör inte det, men det beror ju på vem man ska mysa med.
Är du en beroendemänniska ? Öh, ta den frågan på svenska är du snäll !?!?!
Känner du någon med samma födelsedag som din ? Yes, två stycken.
Vill du ha barn ? Ja, två stycken.
Kan du några andra språk än svenska ? Yes !!!
Har du någonsin åkt ambulans ? Ja det har jag. 4 gånger....
Föredrar du havet eller en pool ? Dum fråga, havet såklart =)
Vad spenderar du hellst pengar på ? Kläder/skor
Äger du dyra smycken ? Ja.
Har du någonsin testat narkotika ? Nej !!! Och skulle aldrig få för mig att göra det heller.....
Vad var de senaste du stoppade i munnen ? Vatten
Vem är den roligaste människan du känner ? Måste nog svara Gabbi på den frågan.. Jag umgås i och för sig bara med roliga människor...
Välj ett ärr på din kropp ? Då jag typ bara har ett, får jag välja det på knät..
Vad har du för ringsignal ? Britney Spears - Womanizer
Har du kvar klädesplagg sedan du var liten ? Ja det har jag, ett par kartonger.
Flirtar du mycket ? Nja, det kan jag inte påstå.
Vart togs din profilbild för din blogg ? Juldagen, hemma här. 2008. Den på headern är tagen hos ena syrran.
Kan du byta olja på bilen ? Ja, faktiskt.
Har du fått fortkörningsböter ? Kan bli lite svårt, då jag inte har något kort.
Vilken var den senaste bok du läste ? P.S I Love You
Läser du dagstidningar ? Varje dag, ST och Dagbladet dimper ner i brevlådan varje dag.
Prenumererar du på någon veckotidning ? Inte för tillfället
Dansar du i bilen ? Hur ska det gå till ?? Rör säkert någon kroppsdel om jag hör en bra låt..
Vilken radiostation lyssnade du på senaste ? Mix megapol
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper ? Mina arbetstider nästa vecka, i agendan.
När var du i kyrkan senast ? När Elise hade avslutning på miniorerna. Kom inte ihåg när det var dock.
Vilka personer utmanar du ? Utmanar dom som känner sig manad att göra den här listan...



Men bläää vilken lång lista.. Hoppar för guds skull att ni läser alla frågor och svar nu =)




Kommentarer
Postat av: robin

Tjena tjejen!

Japp, läste hela listan och skrattade till några gånger även..

ha en bra dag imorron

2009-06-14 @ 22:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0