Shoppingrunda.

I morse bestämde jag och syster Jennie,  att vi skulle åka en sväng ut till Birsta City. Väl där ute gasade vi igenom alla butiker,  men vi var inte ensam vill jag lova.. Halva Sundsvall hade letat sig dit idag.. Helt sjukt mycket folk !! Så att kolla och prova kläder var ett dåligt alternativ,  vi avklarade våra viktigaste ärenden (som för min del var, att köpa Mascara, deo, örhängen, underkläder och strumpor) sedan begav vi oss in på IKEA. Där kikade vi runt på möbler och diverse inredningsprylar, dock utan resultat.   Så, vi åkte hem !! =) 

(visar er senare vad jag shoppade)

Nu har jag och Edvin precis byggt ett superduperstort Legoslott.. Riktigt bra blev det !! Markus (svåger) ska bjuda mig, mamma och pappa på middag idag. Vad han ska bjuda på får bli en, överraskning =)  Nu ska jag hoppa ner i soffan och glo på Hockey....  Hej Svejs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0