Stan, Birsta City och IKEA

Vilken heldag !!!! Jag och Märtha började med ett besök på stan, men efter att ha insett att vi inte hittade så mycket utav värde där så gasade vi iväg till Birsta.  Chansen att hitta något där är inte heller så stor i och för sig,  men lite nytt smink och ett par skor fick jag med mig hem :). Och jag är heeeelnöjd.. Vi hann med en lunch på Canton också (kinamat).. Jag hinner tyvärr inte visa er några bilder just nu, måste nämligen skynda mig att packa. Tåget till Hudik går nämligen vid 18-tiden :).  Hoppas ni får en trevlig helg.. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du åkte ikväll ändå :)

2009-02-27 @ 19:06:16
Postat av: Mari

haha, jo jag gjorde det =) Vad paff jag blev när jag träffade dig på stan idag, du måååste ju hojta till innan du kommer hem damen :P

2009-02-27 @ 21:34:20
Postat av: SOMMARUNGARNA

Hejsan sötis!

Du får gärna svara på Dagens Fråga, idag lyder den:

Varifrån kommer de flesta av dina kläder ifrån?

Det skulle vara roligt om du svarade, men gör det bara om du har tid och lust!! Kramar på dig!

2009-03-02 @ 16:39:09
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0