Hemma i Sundsvall...igen..!!!!

Åter på brottsplatsen.Sundsvall.!!! Ne skämt och sido, jag är hemma igen i alla fall. Efter en jättebra helg i Hudik, vi har verkligen haft det huuur mysigt som hellst. Men nu är det back in vardagen igen, jobb så att säga :).. Jag skulle egentligen ha tagit tåget hem, men efter en alltför stillasittande förmiddag bestämde vi oss att ta bilen upp till Sundsvall, både jag och Peter. Så vi, eller rättare sagt han kunde shoppa loss på IKEA....

Jag kom ner vid 19-tiden i fredags, och då stod middagen serverad. Sedan blev det myskväll, med diverse tilltugg och tv-tittande. (Let´s Dance).  Det blev en tidig kväll.....

På lördagsmorgonen blev det en brakfruskost, innan vi packade ihop oss för en dag ute. Korv, smörgåsar, varm choklad, frukt, pimpelspön, grill m.m m.m.... Vi gasade iväg med fyrhjulingen, och heej vad det gick :).  Klarblå himmel, ca 7 minusgrader, vindstilla och sjuuukt härligt... Som ni ser hade vi det vääldigt härligt !!! Pimplingen gick dessvärre sjuuukt dåligt. Men en mysig dag med underbart väder vägde upp ALLT !!!!! Efter 5 timmar ute var vi alla rätt nöjda, så då bar det av hemåt. Innan det blev soffläge och Melodifestilvalen tog vi alla oss ett dopp i badtunnan. Skööönt :).

Idag har vi inte gjort alltför mycket, jag har varit helt förslappad hela dagen. En typisk söndag, om man frågar Mari :). Så vi 14-tiden tog vi oss i kragen och åkte upp hit, till sundsvall. Shopping ute på IKEA och kinamat fick sätta punkt för en alldeles fantastisk helg....

Vad har ni gjort i helgen ?!

Jag tog jättefina natubilder i lördags, men just nu går det tyvärr inte att ladda upp dem. Så jag återkommer med dem.


Kommentarer
Postat av: johanna

hej mari! hur mår du? låter som du har haft en kanon helg!

2009-02-15 @ 21:44:18
URL: http://joies.blogg.se/
Postat av: cicci

åh, vad nice :) verkar ha haft en riktigt trevlig valentindag. men när får vi se bilder på P då ;) blir ju nyfiken.



asmysiga bilder. som jag sa till christine så bad jag ju henne skicka ner lite sol...gick väl sådär. o jag ser att du har både snö OCH sol, kan du inte skicka ner både oc?

PUSS

2009-02-16 @ 11:20:03
URL: http://lookatmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0