v.15

Påskveckan anländer i morgon, och det kan ju låta som väldigt överflödig information. För jag antar att ALLA redan vet om det :). Men jag ska säga er en sak, den här veckan kommer bli huuur bra som hellst. Jag lovar er :).

En kort vecka ser det ut att bli, plus att alla tjejer som är utflugna från stan kommer hem. Och det kan bara sluta på ett sätt, - Underbart !!!!!

Måndag. Jobb 09-16. Barnvakt åt Edvin på kvällen.
Tisdag. Jobb 09-16. (öppen för andra förslag) 
Onsdag. Jobb 07-13. Kortdag med andra ord. Sedan är jag ledig i 5 dagar =).
Torsdag. En heldag med Marie är inplanerad. Och det ser jag verkligen fram emot.
Fredag. Inget är planerat, men jag ska försöka planera in en träff med alla tjejer.
Lördag. (påskafton). Som det verkar blir det en utgång på kvällen, med tjejerna :).

Annars är dagarna öppna för förslag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0