Tiden flyger förbi !!

På fredag är det 1: Maj, har ni tänkt på det ?!  - Jag kom underfund med det för typ sådär 5 minuter sedan. Jag är en klok kvinna :P.   Det som slog mig var att tiden bara flyger förbi,  det var ju Februari nyss.  Maj månad är ju nästan början på sommaren, i alla fall i mitten av Maj.  Och det värsta med de är;  om tiden fortsätter gå lika snabbt som den gör nu, innebär det ju att det är Höst/vinter snart....igen.... Förlåt för att jag förstör era vår/sommar-känslor. Men jag var bara tvungen.... 


Jag lurade er förut, det var inte någon middag jag skulle på hos faster och farbror. Det vankades bara fika, nog är det också lika trevligt,  men bullar till middag är väl kanske ingen vidare lösning........ Men nybakta och goda var dom i alla fall :).


Veckans händelser:
Onsdag: Jobb 07-14.  Hudvårdsparty (eller vad man kallar det för) hemma hos mig.
Torsdag: Ledig som det så fint heter :).  Någon som vill hitta på något ?!
Fredag: Ledig, som alla andra. Inga planer alls.
Lördag: Hör och häpna, men det blir kaaaanske en utgång. =) Någon som vill joina mig och Märtha ?!


Nu ska damen bädda ner sig och sova sin prinsessömn.  Sliten är bara förnamnet för vad jag fortfarande är..hehe :).

Hej svejs......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0