Inge mer alkohol !!!!

Godkväll mina kära läsare :). Här har en helg svischat förbi, med raketfart. Och ja, förlåt, jag har inte haft tid eller ork att uppdaterat. Men håll i er, nu är jag tillbaka......

Fredag. - Jag inledde dagen med 3 timmar på jobbet, sedan åkte jag raka vägen ner på stan. Hann med en lunch på Baugetterian, med mig själv, innan jag mötte upp Paula och Andreas på tågstationen. Ett kärt återseende var det vill jag lova :). Vi traskade ner på stan igen, satt oss på ett av stans fik och uppdaterade varandra om vad som hänt/händer under det senaste året.  Vi tog vägen förbi systemet innan vi blev hämtade av Peter, en kväll ute på stan var nämligen inbokad.  Vi avnjöt tacos till middag, sedan gjorde vi oss iordning för kvällen. Bishops och Olearys blev kvällens ställen. En blöt men ack så trevlig kväll var det !!!!

Lördag. - Vaknade upp vid 10-tiden, och jag kan med all säkerhet säga att det inte bara var jag som hade ont i huvudet.  Det där med sena nätter och föör mycket alkohol är inte riktigt min grej längre. Paula och Andreas skulle på 70-årskalas på dagen/kvällen, så jag och Peter intog soffläge medan dom var på kalas. Och så förblev det resten av dagen. Om jag inte missminner mig så hände det inte så mycket mer under lördagen. Vilken innehållsrik lördag va ?? :P.

Söndag. - Paula och Andreas skulle styra sin kos söderut redan vid 10-tiden. Så vid 09.30 var bordet laddat med frukost.  När mina kära gäster tackat för sig gjorde jag iordning mig för att gasa till Birsta, med Peter.  Efter att ha fikat och inhandlat lite bra-att-ha-grejer gasade vi hem igen. Och håll i er, vi la oss i soffan. IGEN. Trötta gänget ni vet :P. (men fredagen satte sina spår vill jag lova).  Jag och Peter bjöd mamma och pappa på middag ikväll, Färsk pasta, laxsås, sallad och vitlöksbaugetter. Det smakade inte blä kan jag säga :). Efter lite kaffe och någon timmes prat styrde också Peter sin kos, söderut. Så nu har jag bänkat mig i soffan (igen), med fötterna på bordet och fotboll på tv:n. Och om jag känner mig rätt så kommer sängen kalla på mig snart. Tack mina kära för en mycket trevlig helg !!!!

Ska checka om det finns några respektabla bilder på kameran, om så är fallet så får ni se dem i morgon. Men jag kan inget lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0