Barnvakt !!!

Måndag, och det innebär alltså - Barnvakt !!!! Så här kan en måndag med min kära systerson Edvin se ut;





1. Edvin och jag började kvällen med Byggare Bob memory. Edvin vann.
2. Efter lite memory var det dags för en sångstund, och självklart åkte favoritgitarren fram. Snart 3 år, men ändå väldigt musikalisk. Imponerad.
3. Ínnan det var dags för pyjamas och bolibompa blev det lite lek i Pippis hus. ("Pippisuset").
4. Villa Villekulla. Edvins favoritleksak.



Idag har varit en helt okej dag, en förvånadsvärt lugn dag måste jag faktiskt erkänna. Lek ute på förmiddagen och eftemiddagen, annars har vi pysslat på i vanlig ordning inomhus.  Som sagt, direkt efter jobbet var det dags att vara barnvakt. Kom hem därifrån vid 18.30-tiden, och därefter har jag hunnit dammsugit hela lägenheten plus duschat och hängt lite tvätt. 

"Spårlöst" innan det är dags för sängen, annars är inget planerat. 

Onödigt vetande, men jag måste bara berätta att det SNÖAR här i Sundsvall.
Tyck gärna lite synd om mig/oss


I morgon är det tisdag och det innebär arbete plus en date med Gabriella :).

Sov gott !!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0