Sunshine

Igår kväll var jag ju på bio med mamma, Jennie och Madelene. Vår söta mor bjöd oss alla tre på bion samt på valfritt tillbehör. Snäll mamma man har :).  Gissa vad jag smaskade i mig?! Biopopcorn och Ramlösa såklart :) .
Mamma Mia - Helt klart en mycket sevärd film,  glädje, humor, sång, kärlek, sorg, grymma skådespelare..osv. Allt fanns med i filmen. Om man gillar ABBA´S musik blir allt mycket bättre,  skådespelarna i filmen sjunger låtarna helt utan problem.Riktigt imponerad !!!! Blev också riktigt imponerad att Pierce Brosnan kunde sjunga, han trodde jag för alltid skulle förbli James Bond men i Mamma Mia klarade han rollen som killen Sam utmärkt. Vilken MAN !!!! 
Om ni gillar Musikaler och ABBA så ska ni helt klart se filmen. ( Förresten, vem gillar INTE ABBA ?! ).


Skådespelare ;

Peirce Brosnan - Sam Carmichael
Stellan Skarsgård - Bill Anderson
Colin Firth - Harry Bright
Amanda Seyfreid -  Sophie Sheridan
Meryl Streep -  Donna Sheridan

ABBA
Tidslös musik helt enkelt, hur bra som hellst.



 








Discomusiken 

går varm i högtalarna och jag förbereder mig smått för kvällens fest. Naglarna är målad, outfiten är vald och solen skiner så nu kan jag sätta mig i soffan och slappna av en stund, måste bara klura ut en bra inflyttningspresent också. Fick nämligen nyss veta att det var en inflyttningsfest vi skulle på, tur man har koll hurrni :P. Någon som vet en bra present man kan fixa ihop lite snabbt ?!
Bilder från kvällen kommer senare !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0