Vilken lätt match.

Jobbade ju som sagt inatt, började 21.00 och barnen sov redan när jag kom så jag placerade mig direkt i soffan med en kopp te och Margit som sällskap, Stjärnor på is visades och första gången måste man ju ge det en chans, tror dock det inte är något jag kommer följa men helt klart ett tidsfördriv när tv:n på jobbet inte bjuder på mer än fyra kanaler. Vid 01-tiden bäddade vi ner oss i varsin soffa och sov ett par timmar, jag fick sova ända tills jag skulle gå hem..haha.Vilken lyx, Tack Margit  :). Det blev en lätt match igår med andra ord och lättförtjänta pengar ..Me Like :).  Sov ett par timmar när jag kom hem också så jag har för inte så länge sedan vaknat, äntligen en sovmorgon. Men vad mer kan man göra än att sova en dag som denna, det regnar fortfarande nämligen !!!!!!!!!!!!!

Idag vet jag inte vad som hittas på men jag tror att en film och lite mys i soffan passar perfekt, för ut går jag inte gärna.
Någon som har några filmtips??


Kanske syns dåligt, men det regnar och ALLT är verkligen blött.
Vattenpölarna syns väl iaf ?? :)







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0