Måste ut och rensa tankarna..Bye bye !! - Uppdatering.

Nyss vaknat efter en tupplur, men jag kokar fortfarande av ilska och jag vet inte var jag ska ta vägen. Önskar jag kunde berätta för er vad som hände, men jag får inte. Ska klä på mig nu och ta en promenad, måste rensa tankarna lite, annars klarar jag nog inte av att gå tillbaka till jobbet i morgon. Hejdå !!!!

Uppdatering. 18:56.
Promenaden gjorde verkligen mycket, fick prata av mig med Anna lite samt andas in ny och frisk luft. Nödvändigt !!!
Nu ska jag ta en dusch och sedan åka och handla lite nödvändigheter till kylskåpet. :).
Tror jag ska baka en kladdkaka när jag kommer hem som jag kan ta med mig till mina kollegor i morgon, det är dom värda för utan dom hade jag brytit ihop totalt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0