Ingen kommentar...

.. Precis vad jag inte tänker göra, kommentera matchen mellan Timrå - Modo med andra ord... Ni som är intresserad av Hockey vet säkert redan vad resultatet blev. PINSAMT !!!!!!!!!!


Min dag har annars varit riktigt bra, så himla skönt när man får massa vettiga saker gjorda. Eller vad tycker ni ? :) 
 I morgon blir det också full fart från morgon till kväll.  Jag och mamma har styrt upp dagen i detalj för att hinna med allt :).
- Morgonpromenad.
- Rensa och piffa till lite i hallen.
- Storhandla
- Shoppa lite nya inredningsprylar till hallen.
- Inhandla alkohol till lördagens fest.
- Tända ljus på mormor/morfars grav.
- Hämta upp pappa på jobbet.
- Tända ljus på farmor/farfars grav.
- Hyra min outfit för lördagens fest.

Sedan direkt hem och festa till det lite med pizza/sallad,  det är ju Idol klockan 20.00 och det får jag inte missa :). Vi har det vi gör i morgon märker ni .. Weeeei :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0