Årets Fest !!!!

Jag anlände vid 19.30-tiden och blev sjukt överraskad utav en såå seriöst fixad fest,  måste berätta, innan jag gick in möttes jag av en kille hängandes i trädet med ett rep runt halsen. Hur läskigt är inte det !?!? Nedervåningen var smyckad till tusen, spindelnät, massa tända ljus, spindlar, rökmaskin ( så det såg riktigt kusligt ut när man kom in.). Bålen hade dom gjort iordning i en stor svart tunna, med kolsyreis så det rykte ur tunnan. Övervåningen var avstängd på grunt utav en mordutredning, haha ja jag skojar inte. En människas konturer hade ritats upp på golvet med hjälp utav tejp, sedan hade dom stängt av rummet med avspärrningsband.  Toaletterna på övervåningen var dränkt utav blod, samt att någon skrivit med sitt blod på spegeln, "Help Me".. Scaryyyyy !!!!!  Kvällen fortsatte i en grym takt, dans, goda drycker, läskigt sällskap ja you name it :).  Det här var helt klart årets hittills bästa fest, tråkigt för er som inte var där bara..

Här kommer mina läskiga avtryck från kvällen, så håll i er.












































Som ni ser var kvällen helt obeskrivligt grym.
Vid 02.30-tiden fortsatte kvällen på en efterfest i stan och kvällen slutade vid 03.30-tiden med en klädhängare i handen.
haha. Anna vi är sjuka.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0