Meeen, hallå !!!!

Sundsvall täcks med snö, och snart kommer man varken ut eller in.  Men det jag nu undrar över är, vart har alla plogbilar tagit vägen !?   Jag tog mig nästan inte fram på gatorna idag,  det har med andra ord kommit sjuukt mycket snö här idag. Enligt mig är det supermysigt, Julen kommer bli Vit, men den enda nackdelen med detta är att dom inte plogar gatorna.  Jag antar att dom äldre tvingas stanna inne en sådan här dag, Ska det verkligen behöva vara så ?! Skärpning !!!

Som ni kanske redan förstår så har jag varit nere på stan, jag har hämtat ut biljetterna till Juldagens FestStadshuset samt inhandlat en Julklapp, en skjorta till Markus.  ( Vit/blå-randig från MQ.)   

Ikväll Sitter Jag Säkert, i soffan !! Det är Idol-Final, och den får jag inte missa. Som många andra och även jag tror, Kevin kommer vinna !! .   Nu ska jag börja med middagen, som idag består av Fläskfilé, Klyftpotatis, Gelé och till det en stoor sallad.   
  
Vi hörs senare !!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0