Kallt och jag har fortfarande yrsel.

Idag visar termometern 10 minusgrader, kylan har veeerkligen hittat hit nu. Men ack så fint det är när snön gnistrar på trädgrenarna.. Tycker inte ni det ?! :)  Jag skulle ha jobbat idag, men stannade hemma pga yrseln som vägrar försvinna, men nu efter flera timmars sömn  Känner jag mig faktiskt lite bättre !!!
Det blir en lugn dag hemma med andra ord, innan jag ska iväg vid 15-tiden. Julkonsert på Elsa och Edvin´s Förskola väntar.. Utomhus är det tänkt, så långkalsonger, mössa, vantar och en stoor halsduk får åka på :). Brrrr !!!!






Kommentarer
Postat av: Gabbi

Tack gumman!! Fan nu längtar jag till jul!! =)

Läste även att du var sugen på åre på nyår? Vad är nu det för påhitt?! Stanna hemma jänta! ;)

2008-12-10 @ 14:40:34
URL: http://gabbjo.bogg.se
Postat av: Mari

Hehe, vore grymt skoj med Åre. Men jag antar att Nyår kommer firas här i sundsvall ändå..

Vad har du för planer ?=)

Längtar också efter Julen nu :). Vi har massor att se fram emot =)

2008-12-10 @ 14:52:45
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0