Jag behöver er hjälp.....

Jag har länge funderat, men inte riktigt tagit mig för att beställa några. Men nu innan Jul, och alla dessa festligheter som väntar så tänkte jag slå till, på Färgade Linser  !!!!   Jill och Caroline brukar använda sådana, och jag tycker det verkligen är urläckert.  Tack för tipset, mina damer =).  Det är nu Ni kommer in i bilden, vilken färg ska jag välja ?! =).
Gå gärna in på www.fargadelinser.com  och kolla, och självklart ska ni efteråt ge mig några förslag !!!




Caroline, vanligtvis en tjej med blåa ögon men som snabbt och enkelt blir brunögd.
Riktigt snyggt !!



Hoppas det är ok att jag lånade en bild, vännen ?! =)
 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0