Fullt ös medvetslös.

Fredagen spenderade jag hos min syster Jennie hela dagen, var tänkt att jag skulle gå på stan med mamma men ställde in det besöket pga att min kära svåger Markus hade råkat bokat in en kund på jobbet, fast han är ledig på fredagar. KLANT !!!  Snäll som jag är ryckte jag in som barnvakt,  var barn för hela slanten hela fredagen för på kvällskvisten ringde Madde och frågade om jag kunde hjälpa henne med barnen på kvällen, för Fredrik var i sthlm..pust och stön... Snart ska jag börja ta betalt, och jag lovar att det kommer stå dom dyrt :P.  Somnade som ett barn på kvällen kan jag lova !!!!!

Lördag och det var Party på schemat :).
  Efter en lång sovmorgon tog jag en promenad ner till stan och inhandlade chips, godis och vin, sedan hem igen. Gjorde mig iordning medan jag samtidigt försökte i desperat tillstånd få min tunika torr. ( Smart att tvätta kläderna samma dag man ska ha på sig dom). Men jag lyckades få den torr, tur det finns hårtorkar ;).
När Gabriella och Jill anlände var förfesten igång och kvällen spenderade vi sedan på Stadshuset,  dock snurrade vi runt mest för oss själva hela kvällen men stötte på varandra ibland och då oftast i baren eller i toalettkön. haha. Men roligt hade vi :). Vid 03-tiden blev det hemgång och jag hann nog inte mer än hem innan jag somnade. 


Damerna på stadshuset, hann få en bild innan vi skiljdes åt :P.






Jill och Gabbi hemma hos mig :)




Kvällens tjejer :)




Rosévin ett måste när någon i fam. Vikström är på besök ;)






Puss och hej leverpastej :)

Kommentarer
Postat av: Jill

En jäkla brakkväll!

Schnygga bilder föresten ;)

2008-08-19 @ 08:38:51
URL: http://jivi.blogg.se/
Postat av: Mari

Brakkväll, de var bara förnamnet! Men frågan är, var höll du hus hela kvällen ???? Hahaha..

2008-08-21 @ 23:50:12
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0