Framtiden

Känner mig något förvirrad faktiskt,  vad är det jag egentligen vill?!     Ska jag flytta tillbaka till sthlm och söka jobb, bo där ett tag och förflytta mig igen nästa år när det förhoppningsvis blir studier eller ska jag redan nu flytta till gbg, söka jobb där och lära känna staden för det är ju där jag senare vill plugga. Gaaahh jag vet inte vad jag vill :) Någon som kan bestämma åt mig ????? Vet inte riktigt vad jag vill plugga heller,  kollat på två utbildningar jag är sugen på men jag skulle vilja ha fler alternativ. Suck :) aja, får fråga lilla mamma då brukar det lösa sig :P hihi.  
Vad ska man hitta på idag då tro,   regnet öser ner som vanligt så att gå ut lockar inte faktiskt.  Bio vore trevligt, gotta sig med lite biopopcorn och en ramlösa.Låter väldigt trevligt :)  Någon som vill joina ????? 



Resultatet från färgningen igår :)





Tjing tjing på er

Kommentarer
Postat av: cicci

tjusigt märy :) fasen trots att du klippt dig har du ju ändå längre hår än när vi sågs senast ;)



Men hade inte du en lägenhet i sthlm? du skulle ju flytta ner hit :D

2008-08-29 @ 08:57:55
URL: http://lookatmy.blogg.se/
Postat av: Mari

Tick tack Cicci =) Håret har växt som ogräs i sommar, så det har varit mkt längre än jag hade på Lillsved. Serru :)



2008-08-31 @ 22:41:47
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0