Vinnaren i tävlingen är.....

Hade jag fått bestämma hade alla i tävlingen vunnit ett sportarmband. Många fina motiveringar ramlade in och jag fick tillslut blanda namnen och dra en lott för att få fram en vinnare....
 
Och vinnaren är Alexandra !!! här kan ni kolla in hennes blogg , ett STORT grattis till dig. 
 
 
Hennes fina motivering löd: "Hade jättegärna fått ett nytt sportarmband då mitt gamla är härligt indränkt i svett och utslitet i kardborrbanden. De här var dessutom bra mycket snyggare än mitt nuvarande."
 
 
 
Denna snygging kommer snart hem till dig :) 
 
 
 
 
 
 
/ M A R I 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men gud vad glad jag blir!! Tack, tack, tack! Vilken grym start på dagen jag fick nu! :) Tack snälla!

Svar: Woohoo...:) Grattis !! Du får gärna maila din adress till mig.... Kraaam fina du
Mari

2013-03-08 @ 08:52:41
URL: http://hejklassiker.blogg.se
Postat av: Crazylicious

Åh, stort grattis till Alexandra! :D

Svar: =)
Sv. Intressant... utbildat dig inom det?. Förstår det, och ja....ledighet då och då kan göra underverk =)
Mari

2013-03-08 @ 13:46:16
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Sv: Jag jobbar som sekreterare och administratör på en psykiatrisk mottagning. Superroligt jobb, men väldigt stressigt så lite extra ledighet då och då är uppskattat :)

2013-03-08 @ 14:03:50
URL: http://crazylicious.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0