Crossfit och AMRAP !!

Som jag berättade förra veckan så hänger jag med på Jessicas Hälsoresa och det innebär just nu helvändningar i mitt vanliga träningsschema, nog för att jag också har planerat in löpning och något annat pass utifrån vad jag själv vill hinna med. Men jag utgår från att alla pass Jessica lägger upp ska hinnas med, minst en gång. (Hon lägger ut två olika pass varje vecka, som man ska utföra minst en gång. Helt beroende på hur ofta man vill träna varje vecka). Denna veckan har jag än så länge bara hunnit med ett pass från Hälsoresan, men det andra är planerat för morgondagen. - Annars har ett löppass, en AMRAP och löpning till och från SATS för att träna ABSolution också avbockats i veckan. Ikväll däremot tänker jag och min ömmande kropp spendera kvällen i soffan och se semifinal 2 i Gladiatorerna :) Gör ni mig sällskap?
 
 
Hur börjar ni er helg?
 
 
 
 
Bild 1. Crossfitupplägg av Jessica
Bild 2. En AMRAP av min vän Karin
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

grymt!

Svar: Tack =)
Mari

2013-03-15 @ 10:41:10
URL: http://byfia.com
Postat av: Lisa

Yes, jag ska oxå se Gladiatorerna ikväll! Annars är det jobb och träning i morgon och så vilodag på söndag! Hoppas på bra väder så man kan vara ute i solen! :-)

Sv: Näe du ska inte dricka allt på en gång! Du blandar 12 ml detox i 1.5 liter vatten som du dricker undér hela dagen, så det gäller att man kommer ihåg att ta med sig på jobbet! ;-)
Sedan blandar du och dricker varje dag i 20 dgr!
Det finns tabletter oxå! ;-)

Svar: =) Härligt.. Ja jag hoppas också på sol :).
Aaah okej, då ska jag testa =).. Alltid kul med nya saker.. Kraam fina du
Mari

2013-03-15 @ 12:40:22
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Kul!
Jag börjar min helg med att åka bil, haha, blir hämtad från jobbet idag :D Sedan skall jag nog ha svullardag de luxe idag, är faktiskt sugen på godis eller glass eller nåt, bara moffa! Filmer, träning, barnen, hundträning med mera. Hoppas på fint väder i helgen :D Ha det bäst och tack för pepp inne hos mig! <3

Svar: Åh, vart bar det iväg ?? =) En sådan dag/kväll lät inte alls dumt =) Mums...vad blir det för godis?? Låter annars som en riktigt fullspäckad helg, kul :) kramar
Mari

2013-03-15 @ 13:33:53
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Kaffehörnan

Har sett de någongång. Ha en trevlig helg

Svar: =) okej..detsamma !!
Mari

2013-03-15 @ 14:36:38
Postat av: Sophie

så grymt!

Svar: Tack snälla =)
Mari

2013-03-15 @ 15:11:46
URL: http://www.eciggbutik.se/
Postat av: Sara - Hold on be strong

Åh vad bra!

Svar: Tack snälla =)
Mari

2013-03-15 @ 16:58:47
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: Crazylicious

Äh, det blev inget godis! Däremot lite glass, apelsinchoklad! Mmmm... :) Med bilen åkte vi bara hem, haha, vi har inte bil eg, men har hyrt för denna helg för att kunna ta oss till IKEA och lite smått och gott :) Kram och trevlig kväll!

Svar: Hehe, men det är också gott =) Vad händer ikväll då? Ah okej, perfekt ju. Så mycket enklare att ha bil om man ska dit...vad shoppade ni?
kraaam
Mari

2013-03-16 @ 17:50:57
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Vi handlade en garderob till sovrummet. Vi har rätt många garderober här hemma nu, haha, men behövde uppenbarligen en till ;) På kvällen såg vi lite serier och bara tog det lugnt, skönt och härligt. Själv då? :)

Svar: =) Åh vad kul. Hehe, ja. Förvaring är bra.... sådant kan man nog inte får för mycket av antar jag :). Vad mysigt, vad såg ni för serier?!. Jag började se en serie med killen som jag faktiskt tyckte mkt om, är ingen serietittandemänniska i vanliga fall, men denna var helg okej.... =) Annars var det lugnt, åt godis och bara njöt av lugnet =) kram
Mari

2013-03-17 @ 09:30:37
URL: http://crazylicious.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0