Summering av en vecka som varit !!

Ja, vad säger man. En solig och härlig vecka, med en weekend på Gotland som avslut. Mer kan jag inte begära ♥ Det sistnämna, Gotland !!! Det har varit som en minisemester till utlandet, termomertern har visat över 25 grader varje dag, molnen har varit frånvarande, sånär som på en snabb regnskur på midsommarafton (men vad är en midsommar utan en regnskur??) och svetten har lackat trots stillasittande. Sand mellan tårna, picknick på filt, champagne, brunbränd kropp, god mat, löpning, cykeltur, heldag på Fårö och mycket mer har förgyllt våra dagar. Helt klart en av dom bästa midsommarhelgerna någonsin. Jag ser fram emot att åka tillbaka i mitten av augusti igen :).
 
Hur har er midsommarhelg varit?
 
- Gotland bjöd faktiskt på två morgonrundor i lyxklass, oj så kul det var att springa på "nya" vägar. Variation, ja sådant gillar jag skarpt :). Börja dagarna med det bästa som finns är inte dumt det heller. Såhär har träningen annars den gångna veckan sett ut:
 
Måndag - Träningsevent hela förmiddagen, läs mer här. Löpning på kvällen, 7 km.
Tisdag - Rygg/axlar på det där älskade gymmet
Onsdag - Löpning 5 km, samt detta nya upplägg
Torsdag - Vila
Fredag - Löpning (på Gotland), 9 km samt cykling 10km x2
Lördag - Löpning (på Gotland), 7 km.
Söndag - Vila
 
Helt klart mycket nöjd :) Denna veckan kommer se lite annorlunda ut, då SATS Lidingö är under ombyggnation så kommer jag inte kunna gymma som vanligt, hm. Hur fan ska detta gå?? Ett projekt kommer det bli. Men men. Som tur är så kan jag träna på vilket SATS som helst i Stockholm under tiden. Någon som vill köra ett pass med mig i veckan kanske, kul att passa på nu när jag har tillgång till alla anläggningar?!. Hojta till i sådana fall :).
 
 
 
Bjuder på ett bildregn från helgen :)
 
 
 

/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åååh vilken härlig vecka och ni verkar ha haft det helt underbart på Gotland!! :-)
Kärlek för kropp och själ!! :-D <3

Sv: Jo aj aj ....hande mår sådär, rumpan är ÖM! Hade minder ont i handen innan jobbet idag men nu efter 1.5 h på jobbet så ömmar den mer! Doktorn ordinerade vila men det blir svårt då man är högerhänt! T.ex att köra pekfingervalsen med vänster när man skriver jobb-mail tar låååång tid! ;-) Så jag plågar väl handen lite mer än vad som är "tillåtet" ;-)
Att testa krom nu när du ska köra på sockerfritt är en bra idé! Börja med kromet så fort som möjligt. jag upplever att det tar ett par dagar! :-)
Lycka till!! kram kram kram!

Svar: =) ja, helt underbart. Sådana där lata dagar man behöver ibland, gärna på annan plats också,. Så jag är toppennöjd :)
Uscha ;/ tycker synd om dig. Blir sådant projekt med allt när man har ont i kroppsdelar. Men jag hoppas det snart känns bättre iaf.

=) Åh, då ska jag köpa. Finns det olika märken? och isf, vad kan rekomendera? :)
kramar
Mari

2013-06-24 @ 11:28:55
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Åh vad myyyys! Min midsommar var bra, lugn och skön, precis så som jag vill ha den!
Sv: Ja, visst gör det? Men saknar ändå att leva normalt... Haha. Att kunna unna sig lite gött när man vill. Men det är nog bra att strukturera upp skiten, jag gillar ju det jag ser i spegeln :) Lycka till med din deff då! Kram kram!

Svar: Sv. Ja, så ska den vara. Lugn och mysig !! Mer behövs inte... Haha, förstår det och jag lär väl säga lika om någon vecka, men ja... nu kör vi :) kram
Mari

2013-06-24 @ 15:36:48
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Det låter verkligen som en toppenvecka, både träningsmässigt och semestermässigt. Bilderna skulle lika gärna kunna vara tagna vid medelhavet juh! Underbart. :)

Svar: =) Mm, Gotland är verkligen stället man ska åka till om man vill ha utlandskänsla. Varit där ?!
Mari

2013-06-24 @ 20:08:05
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Lisa

Handlar du på Life så kan jag varmt rekommendera Life´s egna krom! Bra innehåll och prisvärd! :-)
Den använder jag nämligen själv också! :-)
kram kram

Svar: Sv. Ah okej... då ska jag kika på den :) kram
Mari

2013-06-24 @ 21:41:00
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Sofhie

Vilken underbar vecka! Riktigt härliga pass du fick till också :D Älskar bilderna, känner liksom en harmoni bland alla fina sommarfoton. :)

Sv; Tack snälla! Jag älskar dem med :D SNart kommer det in fler (juli) på 62gear.se så håll utkik. Vill nästan ha på alla mina 4 par samtidigt för jag kan inte välja ut ett visst par när gymmer kallas, hihi

Svar: Sv. :) Tack. Känns riktigt bra !!! hehe ja, dessa sommarbilder som man ser överallt värmer i hjärtat.
Förstår det =) Jag dör lite varenda gång jag ser dom.. haha... :) Måste nog köpa mig ett par när lönen kommer =) kramar
Mari

2013-06-24 @ 22:04:26
URL: http://sofhie.shapemeup.se
Postat av: Sanna

Vilka underbara bilder!

Svar: :) Mm, underbart!!
Mari

2013-06-24 @ 22:26:45
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: dite

vilka fina bilder!

tänkte tipsa om mina två tävlingar som jag har på bloggen just nu, delta gärna!
http://affys.se/2013/may/vinn-ett-valfritt-smycke-fran-thisstylese.html#comment
http://affys.se/2013/june/vinn-en-modellfotografering-for-2.html#comment

kram på dig!

2013-06-24 @ 23:37:25
URL: http://affys.se
Postat av: Silvia

Kika in på min blogg, lämna gärna en kommentar efter dig :)

2013-06-25 @ 11:01:33
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS
Postat av: Marie

Vilka underbara bilder! Ni verkar ha haft det rikgit bra!

Har faktiskt aldrig testat Celcius.

Kram


Svar: =) Vi hade det underbart. Älskar Gotland !!! Ah okej, om du gör det, hojta till och säg vad du tyckte =) kram
Mari

2013-06-25 @ 12:53:56
URL: http://asitismarie.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0