Löpning och cykling på Gotland !!

Egentligen skulle jag nog ha satt på mig en fin klänning, plockat blommor för att klä midsommarstången, dansat lite, druckit ett glas med iskall rosé, ätit sillunch och druckit en nubbe med någon härligt svensk snapsvisa till. Kanske hade jag till och med tagit ett kvällsbad och njutit lite mer av den svenska midsommaraftonen.
 
Men, istället sprang jag 9 km på för mig nya vägar här på Gotland, svettades som aldrig förr av den fuktiga luften, åt en härligt stor frukost med David (som smakade sådär underbart gott efter löpningen), hyrde cykel för att sedan spendera resten av dagen på den. Första stoppet blev efter 10 km, på Krusmyntagård där det blev en räksmörgås. Vidare på cykel, upp och ner för backar, förbi underbara hus, in under ett träd för att ta skydd mot den enorma regnskuren som dök upp från ingenstans. Sedan vidare igen. Efter ytterligare 10 km blev det glass i den underbara solen som dök upp igen. Jäklar så gott det smakade. Innanför murarna drack David en öl och jag tog ett stort glas med isvatten. Tänk att vatten kan vara så gott. Efter handling och lite fix hamnade jag i soffan där jag med jäkligt gott samvete satt hela kvällen. Tänk dig lövbiff, gosallad, ett glas rosé och smågodis också. Då har du hela min midsommarafton :) Helt klart lite annorlunda, men så himla fantastiskt.
 
Hur firade ni dagen?
 
Idag startar jag också dagen med löpning, för att sedan packa badväskan och bege oss till Fårö för en heldag där. Har jag nämnt att jag har det bra ?? :)
 
 
 
 
Då det tar alldeles för lång tid att ladda upp bilder (kör internet från mobilen) så får ni se fler bilder när jag kommer hem till Stockholm igen. Denna tog jag när vi strax skulle kliva av båten i torsdagskväll.
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Helt klart en lite annorlunda midsommarafton, men en midsommarafton helt i min smak! :)

Svar: =) Ja, helt klart i min smak också. Så härligt !! Hur har du haft det?!
Mari

2013-06-22 @ 10:14:53
URL: http://hejklassiker.blogg.se
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Vilken fin bild:D
Jag grillade med en kompis

Svar: =) Tack. Åh trevligt, inte dumt alls med grillning.
Mari

2013-06-22 @ 13:55:01
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Hanna Karlsson

Vilken härlig dag! Jag jobbade och efter det så firade vi med svärfar och Rickards bror.

Svar: =) Inte dumt det heller. Skönt !!
Mari

2013-06-23 @ 06:48:34
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Crazylicious

Men gud så mysigt, det låter helt fantastiskt! :D Jag har haft en lugn och skön midsommar utan något speciellt faktiskt. Jobbigt med dieten bara... :P
Kram!

Svar: ja, så otroligt härligt var det !!! =) Jo, var precis in och läste vad du hittat på =) kram
Mari

2013-06-23 @ 12:22:50
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: fight4fit

Ser riktigt vackert ut!

Svar: =) Ja, så himla fint. kram
Mari

2013-06-23 @ 19:43:31
URL: http://www.fight4fit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0