Det där älskade gymmet !!

Jag lyfter tyngre. Jag svettas som aldrig förr. Jag älskar gymmet ännu mer än vad jag tidigare gjort. Jag testar nytt. Jag litar på mig själv, och framför allt, jag VET att jag kan. Underbara känslor som är svåra att förklara, förutom för er som faktiskt håller med. Eller hur?.
 
Är glad över att jag började gilla att styrketräna (igen). ♥
 
Igår fick sig rygg/biceps en omgång.
 
-Uppvärmning 15 min på bandet, varav 10 var riktigt snabba, samt rörlighetsövningar.
- Latsdrag x4
- Breda Latsdrag / Hummercurls x4
- Sittade smal rodd / Bicepscurls med hantlar x4
- Stående rodd bred / Russian Twist x4
- Enarmsrodd med hantel / Bicepscurls med stång x4
- Ryggresningar med viktplatta x4
- Latsdrag (tungt som tusan) x5
 
Avslutade med olika plankövningar i sammanlagt 10 min.
 
Trött som tusan i hela överkroppen spatserade jag hem och drog i mig världens godaste omelett. Det ni :)
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Visst är det underbart?! Jag var på gymmet i morse, kärlek! ; )
Kram

Svar: Mm, helt fantastiskt. Älskar stället =) Ser fram emot eftermiddagens träning..kramar
Mari

2013-06-19 @ 10:27:58
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Lisa

Men Hola snygging!!
Ja det är härligt när man har flyt på gymmet! :-)
Och vi verkar köra liknande övningar på gymmet!! :-) bra jobbat!!
Kram kram
Sv: Tack tack å tack fina Marie!! :-) min vän bor i Årsta så det är däromkring jag kommer hålla mig första helgen i augusti! :-)

Svar: Söta du. Tack :). Åh vad kul, du kanske har något liknande pass du kan dela med dig av. Kul att variera lite iaf =).
:) Åh, där är det fint... Vad kul !! kramar
Mari

2013-06-19 @ 11:57:28
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Emmas träningsblogg

Vad kul! Styrketräning är det bästa som finns! :D Hoppas att din känsla vara för evigt! Kram!

Svar: Det hoppas jag med :) kramar
Mari

2013-06-19 @ 21:31:29
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/
Postat av: Crazylicious

Men heeej, bicep! :D Grymt att du känner så, jag om någon är förstående ;-) Hoppas att du fortsätter med detta nu, haha, säger jag som är styrkegalning. Kram kram och ha en bra dag!
Sv: Åh, vad kul att du ser ådror på dig! :D Ådror för mig är ju ett tecken på att man är vältränad, vare det stämmer eller inte, haha. Men det känns lite så. Ungefär som att träningsvärken blir som ett kvitto på att man har tränat bra, även om det heller inte stämmer :P
Kram!

Svar: Heeeej heeej ;) så nice att fota ibland och se resultaten. svårt att se själv annars ju. Jo, jag hoppas också den känslan stannar kvar, älskar det. Vi kanske kan styra upp ett pass tillsammans snart?!. Haha, ja det där ådrorna skriker också vältränad för mig, du ser ju alla galna killar på gymmet, dom har ju massor :) Snyggt !!!!!! kraaam
Mari

2013-06-20 @ 12:03:13
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Wow dina armmuskler! Grym. :D

Svar: Hehe, tack...eller vad man nu säger :) Så kul att fota och se resultaten ibland, så svårt att se själv annars. kramar
Mari

2013-06-20 @ 12:46:28
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0