5 svettiga km på löpbandet och en ny variant !!

Visst, gymmen såhär års är kanske inte dom svalaste ställena att befinna sig på. Men herre så jag svettas, helt sjukt. Inte speciellt mycket krävs innan det rent ut sagt droppar om mig. Detsamma hos er eller?
 
I onsdags hade jag ingen direkt plan på vad jag skulle träna, triceps ville jag få in i alla fall. Det var klart. Jag kikade runt lite för inspiration, och hittade en grej inne hos Veronica som jag ville testa. Såhär såg det ut:
 
20 knäböj
20 omvända burpees
20 armhävningar
 
15 knäböj
15 omvända burpees
15 armhävningar
 
10 knäböj
10 omvända burpees
10 armhävningar
 
5 knäböj
5 omvända burpees
5 armhävningar
 
(ingen vila)
 
- Alla armhävningar gjordes på tår. Nöjd som tusan ;).
 
Riktigt kul upplägg, och helt klart något jag kommer testa igen, när variation krävs.
 
Innan detta sprang jag 5 snabba km (24 min) på löpbandet också och avslutade sedan passet med tre olika tricpesövningar. Från att inte ha vetat alls vad jag skulle träna, till att vara sjukt nöjd och slutkörd. Tänk så bra det kan bli :).
 
 
 
 
Kör en formbild dagen till ära också :)
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Men hey, vilken rygg! Snyggt! (y)

Svar: ;) Blev nästan lite förvånad själv när jag skymtade den... hehe :)
Mari

2013-06-23 @ 12:23:28
URL: http://crazylicious.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0