Summering av en vecka som varit !!

Första dagen på andra veckan av mina fyra veckor på semestern började redan vid 06.45-tiden idag, då mina gröna totalvägrade stängas igen och somna om. Kommer faktiskt inte ihåg när jag sov längre än till 08, men jag klagar inte, älskar att ta vara på dagen. Upp och hoppa, på med rentvättade träningskläder, fram med dagens tidning och en Celsius till uppladdning.. Efter gårdagens totala stillasittande så såg jag verkligen fram emot att få röra mig... Och efter 8,6 kilometer smakade frukosten sådär löjligt bra som den alltid gör efter ett morgonpass...
 
Vad gör ni idag? - Jag äter lunch på stan med tre av mina närmaste vänner i alla fall ♥
 
Inget jobb, inga måsten, inga planer och inga som helst tankar på att planera något heller...ta dagen som den kommer och bara njuta av nuet (ursäkta att jag tjatar, men detta är underbart). Så har veckan som varit sett ut och med det avslutar jag detta inlägg och bjuder er på veckans träning istället:
 
 
Måndag - Vila
Tisdag - 13,7 km löpning.
Onsdag - Vila
Torsdag - Intervaller, se upplägg här
Fredag - 5 km löpning + styrka på gräsmattan, se här
Lördag - 6 km löpning
Söndag - Vila
 
Tränar ni på er semester?
 
 
 
 

 
Jag är bra på att sitta och göra ingenting, lika duktig är jag på att äta massa fruktsallad och goda luncher, detsamma gäller också att varva ner och återhämta benen med mina älskade kompressionsstrumpor.
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Bra träningsvecka med massa löpning! :D Hoppas att du får en fin stund med tjejerna idag <3
Sv: Ja fy farao! Och tack! Ryggen blir alltid bättre när jag rör på mig, det är när jag sover och ligger stilla som den börjar värka ibland. Trist, men bra att det går över iaf ;) Kram till dig!

Svar: Sv. Mm, fokus på löpning har det blivit, väldigt skönt.... Lunchen med vännerna var jättetrevlig, alltid kul att träffas när man så sällan gör det annars, pga långt mellan varandra, barn, fam osv.... =) Aj aj, inge kul..... men huvudsaken det känns bättre när du är uppe och pysslar på. Kramar
Mari

2013-07-15 @ 10:58:15
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: fight4fit

Mycket löpning! Måste kännas härligt att inte behöva ta sig till ett gym utan bara kunna snöra på sig skorna och bege sig ut!

Svar: Sv. Ja så otroligt härligt, extra skönt att kunna fokusera på löpningen här uppe i norr.... så lugnt och skönt =)
Mari

2013-07-15 @ 12:54:28
URL: http://www.fight4fit.se
Postat av: jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!

Hej! tänkte bara tipsa om att jag just nu kör en tävling där man kan vinna ett skit snygg army linne med dösdkallar på som jag tror du skulle gilla så passa på att gå in och ta dej en titt:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/07/tavling-vinn-ett-army-linne.html

Om du inte gillar sådana här komentaerer ellrer redan fått en likande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:)
Kram
Ps. kör även veckans blogg så ta chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/Dag (kolla vänsterspalten)

2013-07-15 @ 13:41:55
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Sofia

Jag förstår att du njuter. Perfekt semester verkar du ha. :)

Svar: :) Mm, bättre blir det när killen kommer imorgon. kramar
Mari

2013-07-15 @ 18:36:45
URL: http://borninmay.blogg.se
Postat av: Emma

Men åh vad härligt det låter! Jag har ju inte särskilt mycket semester, men när jag är ledig är ju de dagarna jag har tid. Fast det är då jag har tid med annat också, så det beror på om både träning och vänner/familj hinns med :) Annars väljer jag alt. 2 :)

Fortsätt att njuta och ha det bra. Och vad grym du är med löpningen! Hejja :D
Kram

Svar: =). Det var ett bra beslut :) Tack fina, känns otroligt bra med löpningen. Men saknar gymmet lite =)
kramar
Mari

2013-07-16 @ 08:07:13
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Lisa

Härlig vecka! :-)
klart jag tränar på semestern! :-D

kram kram <3

Svar: ;) Du är grym fina du.kramar
Mari

2013-07-16 @ 21:58:10
URL: http://minellii.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0