Den där underbara milen !!

Jag visste inte alls vad som väntade mig. Förväntningarna är som oftast, inga alls när jag beger mig ut. Termometern visade redan vid 08-tiden över 20 grader. Skulle jag orka någon lång distans?. Jag hade ingen aning. Jag tillät mina ben bestämma. Efter fem kilometer flög jag fram. Men jag pressade ingenting, jag lät mina ben fortsätta bestämma. Jag torkade svetten i pannan emellanåt. Efter åtta kilometer visste jag att milen skulle tas under femtio minuter. Jag låg riktigt bra till. Tempot ökades. Jag var inte alls trött, bara väldigt varm. Efter exakt 10,24 kilometer var fredagen igång. Den där underbara milen ♥
 
Annars hade jag en vilodag igår. En dag fylld med saker till bredden att göra ändå, men det var en bra dag. En VARM dag. Vad gjorde ni? Idag fortsätter pysslandet i nya lägenheten, det är väl typ det jag gör på dagarna. Skruvar, dricker vatten, skruvar lite till, planerar, sover i solen, bär grejer, skruvar osv osv....
 
Hur har ni det i värmen, svettas ni?
 
 
 
 
Typ så här kan det också se ut....
..kameran är med överallt..
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Härlig bild på solnedgång :)

Svar: Tack :)
Mari

2013-07-28 @ 14:23:33
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: Karin O

Åh underbara milen och härliga bilder!

Svar: =) Mm, den är underbar.... Hur går det med bebben i magen?!
Mari

2013-07-28 @ 16:05:22
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Crazylicious

Men GRYMMA du! Jäklar vad bra jobbat! :D
Sv: Ja, inte fan vill vi ha jul nu :P men kunde inte låta bli! Tack tack! :)

Svar: Sv. Haha nej, det får vänta... :)
Mari

2013-07-28 @ 18:16:41
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Härliga känsla. Härliga milen vet jag dock inte. ;)

Ja nu har det varit varmt ett par dagar, nästan så jag längtar till regn, trots att jag äntligen har semester. Imorgon får det gärna regna lite. Men sen kan solen komma tillbaka tack. :)

Svar: ;) Hehe, så olika vi kan tycka.. och tur är väl det =)
Hehe ja, och precis när jag läste detta började det droppa mot fönstret =) kanske helt klart behövligt, men snart får solen titta fram igen =)
Mari

2013-07-28 @ 22:28:02
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Crazylicious

Sv: Varsågod, eller ja, haha, är väl Vic som skall säga varsågod ;) -Mer marklyft åt folket!

Svar: Sv. Ja, faktiskt... mer sådant =) En underbar övning, som tar på hela kroppen...den får läggas in i dagens pass =)
Mari

2013-07-29 @ 09:06:01
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Sandra

Underbar löpning!
Sv; Om mina svarta är samma modell som dessa så kan jag bara säga att jag är mycket nöjd med dom. Visst kan dom glida upp lite, men inte pass ofta eller mycket så att jag stör mig på det. Tacktack :)

Svar: :) Ja. Älskar den !! Sv. Okej, vad bra. Tack !! Har funderat köpa ett par sådant, men inte tagit tummen ur då jag fått för mig att dom bara åker upp =)
Mari

2013-07-29 @ 18:05:41
URL: http://www.sandrawest.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0