Måndagens Bodypump på SATS !!

Några dagar på annan ort får mig faktiskt att njuta lite extra av nuet. Såå himla lite behövs för att saker och ting ska kännas så fantastiskt underbara, så jag tänker passa på att älska livet extra mycket denna veckan.
 
Glöm inte det ni heller
 
Gårdagens träning. Tanken var löpning, eftersom Lidingöloppet kryper sig närmare och jag inte sprungit på väldigt länge. Men saker ändrades under dagens gång, så det blev BodyPump på SATS tillsammans med Carolina istället. Inte illa pinkat det heller, och ärligt talat så är jag glad över att jag ändrade mig för oj vilken genomkörare vi fick. Så jäkla skönt !! Endorfinerna dansade tango i kroppen efteråt, och ni vet vad jag säger om det, jag ÄLSKART :)
 
 
 
 

(google)
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Gillar känslan du beskrev efter passet:)

Fy själv är jag BLYTUNG efter gårdagens distans:)

Svar: =) Den känslan sitter kvara idag också, älskar det. Fyller på depåerna ikväll igen =)
Ja jag läste det, du är grymt duktig. Hur långt blev det?!
Mari

2012-09-11 @ 09:04:45
URL: http://endorfinkickar.blogg.se
Postat av: Marie

Det är ju så underbart med träningslycka! : ) Längesen jag var på ett pump-pass.

Svar: =) Underbart säger jag. Var evigheter sedan för mig med, tills igår. Men nu har jag fått mersmak =) Byter ut mitt kort på Friskis till SATS imorgon... =)
Mari

2012-09-11 @ 09:46:35
URL: http://asitismarie.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0