Bodycombat och skåprens som resulterade i en god historia !!

Jabb, cross, hook och uppercut. Frontkick, back kick, sidekick och roundhouse kick. 55 minuter med dessa + några andra inslag fick mig att somna som ett barn igårkväll. Bara efter två sådana pass känner jag att bodycombat är ett väldigt effektivt pass, jag liksom nästan känner hur kroppen ändrar form. Galet, eller?. Sjukt jobbigt men hur roligt som helst...
 
Ser redan fram emot nästa torsdag :)
 
Jag såg att väldigt mycket var öppnat och på väg att "gå ut" i kylen igår, så jag körde ett skåprens. Onödigt att slänga tycker jag !! Det blev keso, kesella (1%-ig), en skvätt med laktosfri naturell yoghurt, kanel och så smulade jag ner två finncrisp i detta. En salig blandning men så barnsligt gott. Kommer helt klart köra samma grej igen :)
 
Har ni någon konstig blandning som smakar barnsligt gott ?
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Jag kan äta havregrynsgröt med olika typer av bär och frukt :D

Svar: :) Ja det funkar alltid. Mums !!
Mari

2012-11-09 @ 10:46:39
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se
Postat av: Maja

Ser gott ut :)

Svar: =) Det smakade mkt gott. Testa vettja =)
Mari

2012-11-10 @ 07:28:32
URL: http://majalundgren.blogspot.se
Postat av: Sofia

Åh visst är det kul med combat! :D Försöker få in ett pass i veckan, men har inte hunnit det denna. Får hoppas på nästa. :)

Svar: Ja. Ruskigt roligt !!! Trodde aldrig att jag skulle tycka det när jag gick dit första gången, men det är barnsligt roligt och sjukt effektivt. Hur går det med hostan?
Mari

2012-11-10 @ 23:00:55
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0