10 enkla kilometer !!

Regn, regn och åter regn. Ja jag undrar faktiskt när det hade tänkt att sluta. Snart har en vecka av min semester gått och det har regnat konstant sedan jag gick från jobbet förra fredagen. Bitter??? - JA !!!
 
Trots regnet snörade jag på mig löparskorna och drog iväg igår. Rundan slutade på 10 km. Regn, åkrar, kor, hästar, andra motionärer (otippat som tusan här ute i skogarna), frisk luft, flugor, bra musik i öronen, lerig landsväg, svett, långa, sega uppförsbackar och tokigt pigga ben. Vad otroligt mycket man får ut av en löprunda.
 
Det blev också:
Plankan 40 sek x 3
Armhävningar 15 x 3
Fällkniven 15 x 3
Boxningsslag med hantlar 45 sek x 3 (4 kg på vardera hantel)
 
 
- Idag packar jag, mamma och pappa in oss i bilen och åker till Järvsö.
 
 
 
 
Nytränad, nyduschad och nöjd efter en god middag.
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tråkigt med regn. I Skåne har solen lyst idag. Underbart. :)

2012-07-13 @ 17:54:19
URL: http://borninmay.blogg.se
Postat av: Karin

Trist väder i Sverige, ja, men frisk luft är det iaf:)

Svar: =) Helt klart. Jag märker skillnad från Sthlm också... älskar luften här uppe !!! När åker ni till Sthlm??
Mari

2012-07-14 @ 10:05:09
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0