Utmaningens 17:e dag !!

Suttit och kollat på barnens simundervisning hela förmiddagen, jösses. Sitta påklädd i en simhall är inget att rekommendera. Fy sjutton. Men barnen hade det roligt i alla fall. En relativt lugn dag, men onsdagar brukar och har även idag, varit en trött och lite irriterad dag från min sida. Ja, det är samma denna termin. Onsdagar är inte riktigt min dagar helt enkelt. Men jag kämpar på ändå :).

Dagens träning. Jag tog mig igenom den, MEN jag ångrar mig bittert att jag valde att ta ett mindre styrkebaserat pass denna kvällen, pga gårdagens mördarpass. Tänkte liksom vara snäll mot min kropp, men som sagt, jag ångrar mig. Dålig musik, dålig instruktör och sjuuuuukt dåliga övningar. Så tyvärr, denna dagen har inte riktigt varit på min sida. (Jympa puls var de passet jag var på.)





/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Karin

Ja på Lidingö har jag aldrig sprungit men vet att det finns bra löparstråk där med:)

2012-01-18 @ 20:21:27
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Christine

Då var det kanske tur att jag missade passet då.. ;-)

Postat av: Linda

Duktig du är som tränar :) Men då blir morgondagen förhoppningsvis bättre!

2012-01-18 @ 21:18:00
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0