Skansen och mördarpass !!

En iiiiiskall dag på Skansen, trots en hel del sol. Men gud så trevligt vi har haft det =). Tänk att vi vuxna också tycker det är så fantastiskt roligt att springa runt bland alla djur. En sådan här dag klagar jag absolut inte på det jobbet jag har. Kärlek.


Dagens träning. Jag räknar faktiskt in dagen på träningsschemat idag, många timmar har nämligen gått åt till att promenera. Först en rask promenad till jobbet, på 30 minuter och sedan 4 timmar på Skansen. Klockan 16.00 satt jag mig för första gången idag. Gissa om det var skönt? Dagen innebar cirkelfys (mördarpass) också, hej och hå vad det gick. Allt sitter i huvudet har jag hört, och idag vek jag inte ned mig en gång. Grymt !!!!




..igår efter bästa löprundan..

/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Elena

Härligt!



Var ute på en promenad med Greta och sambon, hur mysigt som helst.

2012-04-03 @ 21:51:14
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0