Mördarpass deluxe !!

Första timmarna på jobbet spenderades i en aula, på gymnasiet som ligger intill vår skola. Där blev det sång, dans och massa annat skoj. Detta gjorde min dag kan jag säga, jag kommer till insikt varje gång när jag sjunger, dansar, spexar eller liknande att jag faktiskt älskar det. Endorfinerna spritter i kroppen och jag blir helt till mig. Ni som känner mig väl vet nog precis vad jag talar om :).  Så ja, dagen har varit jättebra. Det känns helt klart att jag gör dubbelt i veckan dock, men snart är det helg igen. :)

Dagens träning (cirkelfys). Då instruktören kör olika typer av övningar varje gång, så kan vissa pass kännas lättare än andra. Det beror lite på hur och vad hon lägger fokus på. Men idag började hon passet med "Idag tänkte jag köra ett av mina tuffare pass". Det är alltid lika kul att höra en sådan mening innan passet !!!!!!!! Jag bet ihop och köttade på riktigt rejält idag faktiskt, till och med så mycket att instruktören kom fram och berömde mig efteråt. Tack det behövdes, för jäklar vad slut jag är.............





..jag bara älskar dom..

 
/ M A R I




Kommentarer
Postat av: sara

GÖTT!!! Finns ju gå känslor som slår den av att ta ut sig helt på ett bra träningspass :-)

2012-04-18 @ 01:53:16
URL: http://lifeinshanghai.se
Postat av: Carro

Härligt med sådana pass och ALLTID kul med lite beröm ifrån instruktören :)

2012-04-18 @ 09:41:19
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0