Orättvis behandling !

Av olika anledningar och orättvis behandling så var jag ilsken som ett bi igår, eftermiddagen på jobbet var allt annat än trevlig. Tur att jag fick avreagera mig på ett intensivpass. Jag blir väldigt sällan arg, men väljer andra att placera människor i olika "fack" och samtidigt antyda att vissa är mer värda än andra så går jag igång på en gång. Jag tål inte sådant. Alla är vi lika värda och samtidigt värda att bli rättvist behandlade. Nu lämnar vi det, jag var arg igår helt enkelt. Därför somnade jag som ett barn när jag kom hem från träningen.


Idag försöker jag förtränga det som sades igår, idag är idag och jag tänker inte gå runt och vara sur. Jag ska alldeles strax kila ut och ha Natur och Friluftsliv med barnen, det blir att prata vårtecken och om vad som egentligen händer med naturen på våren. Ha en bra dag där ute.


Söta Ida hade kunnat följa med mig på Natur och Friluftsliv-lektionen, helt rätt klädd ju :).

/ M A R I


Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Sv: Ja jag tyckte det var en bra inspirationskälla till att ta en del nya foton (och leta i arkivet med för den delen).

2011-05-04 @ 09:12:04
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: AnnaWK

Sv igen: och Pippitröjan var en present, kommer från Holebrook men är köpt hos Design Only här i Göteborg.

2011-05-04 @ 09:15:46
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: SIEL

usch :(

söt tjej <3

2011-05-04 @ 12:09:34
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0