Skum känsla ??

Min arbetsdag började med lunch, sådant kan man inte klaga på :). Sedan har det varit utelek och massa bus. Älskar mitt jobb verkligen !!! Stängde bygget idag så jag har nyss kommit hem.. Vad som händer ikväll låter jag vara osagt, för jag vet inte alls vad jag ska hitta på faktiskt...

Men något säger att jag ska vara hemma och lägga mig i tid, något konstigt har spökat runt i min kropp idag nämligen. Antingen är musklerna/kroppen utpumpad(e) av tre intensivpass så all energi och värme går åt till att förbränna, eller så är jag på väg att bli sjuk. Något skumt är det i alla fall, så det får nog bli en tidig kväll i alla fall..Tänkte inte ligga nedbäddad på min lediga dag imorgon..

Vad gör ni imorgon ??



Vemdalen..


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

:):)

2011-01-05 @ 20:07:22
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0