Judit och Bertil !!

Hej på er !!! ♥

Sicken trevlig kväll jag och Gottfrid hade på Judit och Bertil igår. Goda fruktdrinkar, bra musik och trevligt sällskap. Fredagen kunde inte sluta bättre.....

Idag unnade jag mig en sovmorgon, det händer inte ofta kan jag säga. Men idag var jag värd det =). Sedan blev det frukost med Märtha och nu lite slappande i soffan efter att ha dansat runt med dammsugaren/dammtrasan. Kvällen bjuder på middag hos en vän till Carolina, ute på Lidingö. Tjejkväll och lite vin.....ja, lördagen slutar med all säkerhet också väldigt bra. Jäklar vad jag är nöööööjd :).

Imorgon blir det träning och lite annat fix....vad "fix" innebär kanske jag berättar i ett senare inlägg..Vi får se =).

/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Pramita

haft en bra helg hittils?=)

2011-01-22 @ 13:01:35
URL: http://byhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0