Fest igår !

Förfest här med tre otroligt goda båler, samt en god drink som Märtha mixat ihop. Det kallar jag förfest =). Tre vänner till Märtha kom förbi och gjorde oss sällskap också, så det blev ett väldans kacklande ett par timmar innan vi drog vidare. Debaser var målet, men när vi kom upp till dörren kom det fram att det var Tema
"Rockabilly" där, så vi vände snällt på klacken och gick. Kvarnen hamnade vi på tillslut, ett litet hak som jag faktiskt hört dåligt om. Men inte var det så dåligt kan jag tycka, blandade typer av människor och bra musik. Är det inte så det ska vara ?? Där blev vi i alla fall kvar innan vi åkte hem.. En mycket trevlig kväll helt enkelt !!



Hm...???


/ M A R I




Kommentarer
Postat av: ELIN

svar; hehe sitter o pillar på mina tår -,- hehehe dudå?

2011-01-30 @ 11:09:14
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0