Jag dog ett tag !




Jäklar vad skönt det var att träna !! Jag dog ett tag i sängen när jag kom hem också, men nu är jag nyduschad, fräsch och vid liv igen. Skönt !! Ni som tränar mycket, vad brukar ni äta efter att ni har tränat ? Jag undrar bara, av ren nyfikenhet :). Nu ska jag rota fram lite kläder att ha på mig imorgon, skogen väntar ju som sagt så lite varmare kläder måste på.♥  Hjälp mig att hålla tummarna för att det blir lika underbart väder imorgon, som det var idag. Okej ??  





/ M A R I





Kommentarer
Postat av: Matte

Någon form av protein, oftast en bar. Sedan något med kyckling brukar jag försöka stoppa i mig! Bra och magert kött med väldigt lite fett...

2011-02-08 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0