Palladium skor !!!

Sådär ja, då var man svettig och nöjd efter en härlig dag. :). Avslutade dagen med ett jympapassa på Friskis & Svettis. Oj oj vad skoj det är att hoppa runt, MEN förbannat jobbigt.. Ska alldeles strax hoppa in i duschen och fräscha till mig innan sängen ropar, men jag måste först slå ett slag för dom snygga Palladiumskorna. Såg en tjej spatsera runt i sådana på stan idag, sedan tittade dom fram på aftonbladet också. Så jag var tvungen att kolla närmre på dom :). Sjuukt snygga om man bär dom rätta kläderna till..... Ska man slå till ???? :)







Svarta eller beiga????


I morgon är det stängning på jobbet som gäller igen, sedan får vi se vad jag hittar på. Om jag hinner blir det bio med Mahsa och Rickard, annars kollar jag nog på någon film här hemma. Det ordnar sig !!!! Nu blir det en dusch..


/ M A R I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0