Onsdag mitt i veckan !!!

Jag hinner med en hel del på dagarna har jag märkt, det klarar man bara man vill :). Dom senaste dagarna har jag varit mer effektiv än jag någonsin varit tror jag....nästan i alla fall.... Jag har egentligen inte gjort något storslaget, men jag har hunnit med allt och lite där till som jag hade skrivit upp på att-göra-listan. Känner mig faktiskt riktigt nöjd :). Nu har jag inte så många måsten kvar i veckan faktiskt, så jag tänkte bara göra sådant som faller mig in nu ett par dagar...Eller ja, det får bli på kvällarna för på dagarna jobbar jag ju...:)


Idag blev det en lång och härlig löprunda när jag kom hem, jag han stanna i Liljeholmen och köpa ett par strumpbyxor också. Varma sådana, det behövs nu när det börjar bli lite kallare :). Annars har jag inte gjort så mycket idag......Jobbat har jag såklart gjort och det har varit en riktigt bra dag, vi har haft friluftsdag. Gjort massa skoj i skogen hela dagen. Perfekt väder har det varit också, sjuuukt mysigt höstväder.


I morgon blir sovmorgon, jobb och sedan några öl med en kompis på Söder.. Det ser jag fram emot !!!!


Nu IDOL !!!!!




Hösten 2009, nästan exakt ett år sedan faktiskt.



/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0