Mördarpass !!

Egentligen ska jag inte klaga eller något annat liknande, för träningspasset jag var på ikväll var sjuuuukt roligt. Men ja, som rubriken lyder - Det var ett mördarpass !!!!!!!! Ett fyspass helt enkelt, så nu har alla mina muskler jobbat ikväll kan jag lova. Jag vill nog inte ens veta vilken träningsvärk jag väntar i morgon, men det var det värt =).


Arbetsdagen har annars varit bra, full fart kan jag ju säga. Men dagarna går ju snabbt i alla fall :). Morgondagen blir en barnen-får-röra-på-sig-i-massor-dag, hela förmiddagen bjuder nämligen på Natur och Fritid och eftermiddagen bjuder på simning. Kul !!!!

Nu måste tjejen sova faktiskt, jag är helt slut.


Sov gott hurrni !!






/ M A R I





Kommentarer
Postat av: natali

vilket träningspass var det:) tränar du på sportlife

2010-09-15 @ 14:09:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Hejsan, jag är på jakt efter en brun utan sol som är bra. Har du något bra tips? :)

2010-09-15 @ 14:36:34
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-09-15 @ 14:57:07
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0