Jag börjar med något nytt !!!

Godmorgon på er !!!


Här blev det faktiskt en härlig sovmorgon, det var på tiden kan jag säga. Jag lyckas då alltid vakna före klockan 09, men idag slog jag rekord....09.15 vaknade jag...ha ha...det ni ;). Men jag är utvilad i alla fall...


Idag blir det inte så mycket faktiskt, nya golv är på ingång här hemma så jag sitter och underhåller golvläggaren för tillfället....med lite skönsång och ordbajseri :). Riktigt underhållande måste jag säga...haha...


Jag tänkte börja med något nytt här i bloggen, något som jag så fint ska kalla "Dagens bästa ägodel/ägodelar". Varje dag kommer jag fota och visar er en ägodel(ar) som jag gillar skarpt...Det kan väl vara något ?? Alla kör ju med dagens outfits, men jag kör min egna lilla grej....Så håll utkik ;). Jag börjar idag.......



/ M A R I





Kommentarer
Postat av: Jens Wallén

Jag vet inte om "freestyla, raka maka fon" eller "i beg you pardon i never promised you a rose garden i beg you pardon i never promised you a rose garden i beg you pardon i never promised you a rose garden" kan kallas så mycket underhållning! :-)

2010-09-25 @ 23:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0