Fredag 10:e september !!

Pust och fräääääääääääs. Jag vill gå HEM !!!!!! Sitter som ni kanske förstår fortfarande på jobbet, vilket jag säkert kommer göra i 45 minuter till. Suck !!! Fredag och alla vill hem snabbt, detta gäller också mig. Ja, jag börjar bli lagomt less. Men vår härliga dag får väl väga upp det helt enkelt, vi har haft fadderdag hela dagen. Då alla barnen gjort saker tillsammans med sina faddrar. En bra dag helt enkelt !!

När jag kommer hem ska jag ut på en kortare löprunda, sedan ska jag unna mig ett glas vin och sedan gotta ner mig i soffan och se någon film. Allt i ensamhet, rätt skönt måste jag säga :)... I morgon får vi se vad planerna blir, det blir kanske en sväng på stan för ovanlighetens skull. Måste in och kika efter Palladiumskorna...

Nu ska jag låsa och plocka undan lite, fördriva tiden medan dom kvarvarande barnen leker så bra är alltid ett tips.

/ M A R I



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0